Veelgestelde vragen

Bestellingen
1. Hoe plaats ik mijn bestelling?
Bestellen is heel simpel. Je kiest het gewenste product, kiest daarna de maat en klik daarna op: '' plaats in het winkelwagentje''. 
Het product zit nu in je winkelwagentje, dit vind je terug rechtsboven in de hoek. 
Wanneer je helemaal tevreden bent met je bestelling klik je op bestel.
Vul al de informatie in en volg al de stappen om je bestelling af te ronden, kijk ook altijd even je gegevens na.

Wanneer dit is gelukt krijg je een orderbevestiging via mail, zo ben je er zeker van dat je bestelling goed terecht is gekomen. Daarna kan je je pakketje zo snel mogelijk verwachten!  

 
2. Waarom zou ik een account moeten aanmaken?
Het aanmaken van een account kan een bestelling een stuk makkelijker laten verlopen. Ten eerste onthoudt je account je gegevens voor je volgende bestelling en moet je deze dus niet steeds opnieuw gaan invullen. Ten tweede kan je hier altijd je status van je bestelling gaan checken en als laatste heb ja altijd mooi overzicht van je bestellingen.
  

 
3. Ik heb geen bevestigingsmail gekregen, wat nu?
Wanneer je een bestelling plaatst ontvang je normaal meteen een orderbevestiging via mail. Check eerst en vooral je ongewenste of spam-folder.  Mocht je hem daar niet vinden is er iets fout gelopen met het invullen van je gegevens. 
Controleer in je account of er geen foutje in je emailadres is geslopen. Kan je je bestelling niet terugvinden of heb je geen account aangemaakt maar is de betaling wel gelukt? Stuur ons dan een mailtje via cboutica@gmail.com.
Is de betaling niet doorgekomen? Plaats dan je bestelling opnieuw maar stuur me eerst een mailtje zodat ik samen met jou kan opvolgen.
 
 
4. Kan ik mijn bestelling nog aanpassen?
Dit is altijd lastig wanneer de bestelling al is geplaatst omdat deze meteen doorgaat naar ons systeem. Voor annulaties hetzelfde. Stuur me van zodra je de fout hebt opgemerkt een mailtje en ik kijk wat ik voor jou kan doen. In het slechtste geval is je pakketje al de deur uit en kijken we voor een eventuele retour.  
 
5. Wat als mijn pakketje verloren gaat?
Stuur mij een mail op cboutica@gmail.com! Wanneer je pakket onderweg verloren gaat gaan we er uiteraard alles aandoen om je te helpen. We zijn niet meer verantwoordelijk voor de pakketten zodra het leveringsbewijs is genegeerd. 
 
6. Hoe kan ik mijn pakketje volgen?
Je krijgt van ons een bevestigingsmail met track & trace-code van zodra je pakketje de deur uitgaat. Wanneer je deze niet kan vinden na het checken van je spam of ongewenste mail-folder mag je mij altijd contacteren via cboutica@gmail.com.  
Je kan indien je een account hebt aangemaakt daar ook alles nazien, een account aanmaken is dus altijd een goed idee.  

 

Betaalmiddelen
1. Welke betaalmiddelen heb je?
Wij werken enkel via bancontact of overschrijving (stuur me hiervoor altijd eerst een mailtje of een bericht via instagram).
  
2. Kan ik betalen zonder een account aan te maken?
Je kan uitchecken als gast maar we raden toch altijd iedereen aan om een account te maken, dit om het jezelf een stukje makkelijker te maken bij je volgende bestelling of om je bestelling op te volgen. Je account onthoudt je gegevens dus je moet deze niet telkens opnieuw gaan invullen en je hebt altijd een mooi overzicht van je bestellingen.  

 
3. Hoe gebruik ik mijn kortingscode?  
Dit is heel simpel. Klik op je winkelmandje en voeg je kortingscode toe. Klik op toepassen en deze registreert vanzelf. En dan genieten!  

Klik hier en begin te typen. Labore et dolore magnam aliquam quaerat voluptatem ut enim ad minima veniam quis nostrum exercitationem ullam corporis suscipit laboriosam nisi ut aliquid ex ea commodi consequatur quis autem vel eum iure reprehenderit.

Retourneren
1. Kan ik mijn artikelen retourneren?
Je kan je items gemakkelijk retourneren via ons retoursysteem wanneer deze beschadigd of verkeerd geleverd zijn. Kijk voor alle informatie even op onze pagina retourneren. 
 
2. Ik heb een beschadigd of verkeerd artikel gekregen, wat doe ik nu? 
Stuur zo snel mogelijk een bericht naar cboutica@gmail.com, uiteraard is dit niet fijn! Vermeld je naam, ordernummer, adres en eventueel een foto van het artikel waar het is misgelopen. De tag moet uiteraard ook nog aanwezig zijn. Ik kijk daarna meteen de voorraad na of ik bij een foute levering het juiste artikel kan toesturen, indien niet mag je het artikel ruilen. 

Toch een terugbetaling? Geen probleem. Ik betaal je zo snel mogelijk het verschuldigde bedrag terug via de door jou gekozen betaalmethode. Afhankelijk van de bank zal deze terugbetaling tussen de 1 en 3 dagen terug op je rekening staan.
  

Klik hier en begin te typen. Eum fugiat quo voluptas nulla pariatur at vero eos et accusamus et iusto odio dignissimos ducimus qui blanditiis praesentium voluptatum deleniti atque corrupti quos dolores et quas molestias excepturi sint occaecati cupiditate.

Verzenden
1. Vanaf welk bedrag heb ik gratis verzendingskosten?
Vanaf een aankoopbedrag van 75 euro kan je genieten van gratis verzendkosten.  
 

2. Met welke dienst verstuur je?
Wij versturen met Bpost of DHL. 
 
3. Kan ik kiezen voor een ophaallocatie of kan ik het pakketje bij jullie komen afhalen? 
Dit kan zeker! Mocht je in de buurt wonen van het Kortrijkse kan je deze zeker komen ophalen, stuur me hiervoor gerust een mailtje via cboutica@gmail.com. Indien je liever een ophaallocatie wil kan je deze aanvinken bij het bestelproces.  

Producten
1. Hoe weet ik of een product klein, groot of normaal tailleert?
Bij elk product staat geschreven of het groot, klein of normaal tailleert. Twijfel je toch nog of wil je graag een beter zicht op de stof? Stuur me gerust een mailtje voor meer product-details, vergeet zeker niet te vermelden over welk product het gaat.  
 
2. Hoe meet ik mezelf op?
Bekijk zeker even onze pagina: ''hoe meet ik mezelf op''?  
  

Klik hier en begin te typen. Labore et dolore magnam aliquam quaerat voluptatem ut enim ad minima veniam quis nostrum exercitationem ullam corporis suscipit laboriosam nisi ut aliquid ex ea commodi consequatur quis autem vel eum iure reprehenderit.

Andere vraag?
Contacteer ons gerust via cboutica@gmail.com