Verzenden & retourneren

Online aankopen retourneren

Bij je verzending vindt je jouw factuur en retourformulier terug. Vul deze correct in en stop deze samen met je factuur in je retourpakket.

Wanneer alles correct is ingevuld kunnen wij uw betaald bedrag terug storten binnen de 14 dagen. Ontvangen wij je retourzending buiten de 14 dagen kunnen wij deze niet accepteren en dus bijgevolg niet overgaan tot terugbetaling.

De retourkosten zijn steeds voor eigen rekening wanneer u het item in perfecte staat hebt ontvangen. Indien dit niet zo is brengt u ons meteen op de hoogte ( dit na 12u) na het krijgen van uw pakket.

Retourneren van gesoldeerde producten is niet mogelijk en het retourneren is altijd op eigen risico. Items dienen ongedragen en ongebruikt te zijn en in originele staat ( inclusief tag) zonder make-up vlekken, andere vlekken, gewassen of parfumgeur.

Wij zijn niet verantwoordelijk bij verlies, bewaar altijd je track and trace bon tot je retour is verwerkt.

Verzending online aankopen

Vanaf een aankoopprijs van 100 euro voorzien wij een gratis verzendservice.
Na het plaatsen en betalen van de bestelling wordt deze binnen de 3 a 5 werkdagen door ons verstuurd.

Wanneer de bestelling is verstuurd zal u een bevestiging krijgen. Vindt je deze niet meteen terug? Check je Spam of ongewenste mails.

Het kan altijd zijn dat een pakket vertraging oploopt bij BPOST, hier hebben wij geen controle over en kunnen hiervoor dus ook niet verantwoordelijk gesteld worden.

Retouradres:

op aanvraag

Voor meer vragen: contacteer ons via cboutica@gmail.com.

Bedankt voor uw aankoop en bedankt voor het steunen van mijn kleine onderneming!

Liefs,

Ulyssa